Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace nebo vrácení zboží nás můžete kontaktovat pomocí formulář níže, případně na email info@sluchatkabezdratove.cz.

Postup pro reklamaci: 

  1. V návodu k Vašemu zařízení postupujte dle pokynů v sekci Řešení problémů. Návody naleznete zde.
  2. V případě, že první možnost nepomůže, vyplňte prosím Formulář pro uplatnění reklamace (pokud nebude formulář vyplněn, může dojít ke komplikacím při reklamaci a tím k prodloužení doby reklamace nebo v krajním  případě k jejímu odmítnutí), produkt zabalte a zašlete na adresu: SluchatkaBezdratove.cz, P.O. Box 2, 602 00 Brno. Pro doručení doporučujeme využít Českou poštu. 
  3. Bude-li produkt opraven nebo vyměněn, bude Vám doručen stejným způsobem, jaký je uvedený v objednávce (včetně výdejních míst). V případě, že Vám to nevyhovuje, napište nám to prosím do formuláře nebo na email.

Postup pro vrácení zboží:

Sluchátka a náramky dle § 1837 občanského zákoníku spadají do tzv. hygienického zboží, které nelze po rozbalení vrátit. Jako jeden z mála e-shopů akceptujeme vrácení rozbalených výrobků, ale bude vám odečten poplatek 350 Kč/kus za výměnu hygienických částí a dezinfekci produktu.(vztahuje se na všechny sluchátka a chytré náramky (náremek M6,...))

Zde naleznete kompletní poučení pro odstoupení od smlouvy: PouceniOPravuNaOdstoupeniOdSmlouvy

  1. Kontaktujte nás prosím a sdělte nám Váš záměr produkt vrátit
  2. Vyplňte prosím Formulář pro vrácení zboží
  3. Produkt spolu s formulářem zabalte a zašlete na adresu: SluchatkaBezdratove.cz, P.O. Box 2, 602 00 Brno. Upozorňujeme, že pokud pošlete balík na dobírku, nepřevezmeme ho. Peníze Vám budou po přijetí zásilky a po kontrole produktu zaslány na Váš bankovní účet.

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat pomocí kontaktů uvedených nahoře nebo pomocí formuláře níže.


Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Zpět do obchodu